Volgens de jury is de case het perfecte voorbeeld van next level klanttevredenheid. De ‘Best in Class B2C‘ onderscheiding laat zien hoe wat er bereikt kan worden met Salesforce technology en de juiste partner.
Eén dashboard, één workflow en één toolset
Emark heeft een 'Fullforce' oplossing aangedragen om deze doelstellingen te verwezenlijken. Aan de basis hiervan ligt een integratie van Salesforce Marketing Cloud, Service Cloud en Commerce Cloud. Door de Clouds aan elkaar te verbinden, werden de bestaande data silo’s opgeheven. Dit resulteerde in één technologie-setup en een op elkaar afgestemde e-commerce-, marketing- en service-afdeling.
De beloning wanneer je de klant op de eerste plek zet
“Wij zijn heel trots op de Best in Class B2C 2018 award,” aldus Emark CEO Eric Verhage. “Dit is voor ons de erkenning dat Emark zeer specifieke kennis heeft en we met elk denkbaar scenario uit de voeten kunnen. Het laat ook zien dat we een impact hebben op het competitieve ecosysteem en dat we daadwerkelijk bijdragen aan het succes van onze klanten.”